Back
בן רצון

בן רצון
יכולות:
– יוטיובר.
– יזם.
– אומן סנאפצ׳ט מקצועי.
– יצרן תוכן.
– עושה חיים מקצועי.
מי הוא בן רצון:
בן מנהל ערוץ יוטיוב מצליח שם הוא מעלה וולוגים (וידאו בלוג) בסגנון דוקומנטרי על חייו באופן יומי כאשר כל סרטון מושך נמצא באריזה ערוכה ומעניינת שמושכת את העין ומשאירה טעם של עוד.
כל מהותו של בן נותנת תחושה אמריקאית ניו-יורקית, אשר משם הוא שואב את השראתו וניתן לראות זאת באופן מובהק בתכנים שהוא יוצר.
המותג של בן חותר ליצירת תוכן יומיומי, בין אם זה ביוטיוב, סנאפצ׳ט או אינסטגרם. התכנית שלו, כאשר הוא קם בבוקר, היא לתת השראה לעוקבים ולצופים שלו עם הדרך שבה הוא חי את חייו.
בן מצא דרך ליצור אינטראקציה אישית בין היצרן והצרכן, דבר היוצר הזדמנות לגעת ולמשוך את הקהל שלו בצורה קריאיטיבית וכנה.
מדובר ביצרן תוכן חדש מסוגו שאין עוד כמוהו בארץ וכיום, יותר ויותר מותגים מחזרים אחריו כדי שיספר את הסיפור של המותג שלהם בדרך אותה הוא מכיר וחושב לנכון.
אחת הפלטפורמות הנוספות בהן בן בוחר לפרוץ בה דרך בישראל היא פודקאסט
(תכנית רדיו אינטרנטית הפופולרית בעולם ומהווה נכס לשיתופי פעולה וספוסנסרים מכל הסוגים) בה הוא הקים תכנית בשם ״מה משתולל – עם בן רצון״.
התכנית היא הראשונה מסוגה בארץ, מדובר בתכנית אירוח שחוגגת את עולם הוולוגים, תוכן וידאו, רשת חברתית ומשפיעיה ואיך כל זה חשוב להתפתחות עסקים והפיכה למותג האולטימטיבי בימינו.
כמו כן בתכנית יעלו קטעים מוקלטים מכל מיני סיטואציות מעניינות בהן נקלע בן לשיחות רנדומליות/ מונולוג מעורר השראה שנלקח מאחד הוולוגים/ ראיונות פתע ואין גבול להתפתחותה.
כיום בנוסף לעיסוקי היצירה, בן הוא יזם ומשמש כמרצה השראתי ויועץ לכל הנוגע לעולם הרשת החברתית ואיך להשתמש בה נכון כדי לבנות את המותג האולטימטיבי.
משרדי פרסום ומותגים משתמשים בשירותיו על מנת להפוך לאפקטיביים, רלוונטים ומובילים בתחומם.
בן התחיל את דרכו כאומן הסנאפצ׳ט הראשון והמוביל בארץ והיה מועמד לפרס ה-SHORTY“ ”AWARDS היוקרתי )טקס שהובא מניו-יורק לארץ והוא למעשה כמו טקס פרסי האוסקר רק ליוצרים ברשת( כ-״יוצר הרשת המשפיע בישראל״ ו-״יוצר הרשת הישראלי המשפיע בעולם״). תוך זמן קצת, כשאין מאחוריו תוכנית ריאליטי, או סדרת נוער מצליחה, הצליח בן רצון להגיע למספר שיא של עוקבים בפלטפורמה הכי מרתקת היום לבני נוער וצעירים.
בן הוא למעשה הכוכב הויראלי הראשון בארץ שצמח ונחשף נטו ובאופן אורגני אך ורק מסנאפצ׳ט כאשר הצליח לצבור לעצמו יותר מ-52 אלף צופים והמספר עולה על בסיס יומיומי. יש כאלה שקוראים לו ״מלך הסנאפצ׳ט הישראלי״ ואם אתם מחפשים להגיע לקהל מגוון בסנאפצ’ט, הוא האדם המתאים.
בין החברות איתן עובד בן ניתן למצוא את סוני, אדידס, קוקה קולה, טבע נאות, דיסני, dji, לוג׳יטק ורבים אחרים. 
מדיה
יוטיוב:

דמוגרפיה:

רשומים – 29,244.
זמן צפייה – כ-3 מליון דק׳ צפייה בחודש.
– אפשרויות:
א) תיעוד אירועים כחלק מהוולוג.
ב) שיתוף פעולה מלווה של השתייכות מותג ליוצר ברשת.
ג) פתיחת מתנות כחלק מהוולוג.
ד) סיקור מקום/ מוצר כחלק מהוולוג.
ה) יצירת סרט כחלק מפרוייקט משותף עם מותג.
• למעשה הכל ניתן לעשייה בוולוג מכיוון שמדובר בסרט קצר על חייו של בן, בו הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה ולהראות מה שבא לו וע״י כך להוביל את הצופה בחוויית המוצר בדרך האולטימטיבית.
פודקאסט:

אורחים מרחבי התעשייה בין אם כוכבי רשת, כוכבי טלוויזיה, יזמים, בלוגרים יופיעו ויפרסמו את ״מה משתולל״.
בנוסף לכך התכנית עצמה תהיה משודרת בשידור חי באינסטגרם של בן וכמו כן התכנית תצולם באופן מקצועי (בסגנון הייחודי של בן) ותעלה לערוץ היוטיוב תחת פלייליסט של שם התכנית.ההפצה תהיה נרחבת ע״י שימוש בפלטפורמות החברתיות של בן ושל חבריו, אורחיו (המונים עשרות אלפי עוקבים וחלקם מאות אלפים) וגם פרסום התכנית ערוצים הנכונים.
אינסטגרם:

עוקבים – K6.48.
• כל פוסט מגיע לכ-4,200 לייקים.
– אפשרויות:
א) פרודקט פלייסמנט.
• האינסטגרם של בן מדבר בשפה אורבנית אך יחד עם זאת מתוחכמת ומודרנית.
סנאפצ׳ט:
צופים – יותר מ-K56.7 ברבד.
• סטורי אחד שלו מכיל מינימום של 11 רבדים.

– אפשרויות:
ב) סיפור בסנאפצ׳ט סביב מותג (שימוש בכלים של סנאפצ׳ט כדי ליצור סיפור מעניין למותג).
ג) הופעת מותג במספר רבדים בסטורי כחלק משימוש אורגני ויומיומי (נראה טבעי).
ד) השתלטות על סנאפצ׳ט של מותג ושימוש ביכולות של בן כדי ליצור סיטואציות מעניינות.
ה) סיקור אירועים ותיעוד דרך הסנאפצ׳ט של בן.

כתבות וקישורים נוספים
קישור לערוץ של בן:
– https://www.youtube.com/channel/UCH0Rm5lQucbPibK1LGpdyMw
קישורים לכתבות:
– https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10154787761156777&set=pb.
614891776.-2207520000.1481195792.&type=3&theater – http://www.ice.co.il/advertising-marketing/news/article/431567
– https://www.facebook.com/commIDC/photos/a.
162339410802883.1073741828.159717311065093/259600627743427/?type=3&theater
– אינטרנט-וטכנולוגיה/מה-הסיפור-של-סנאפצטhttp://timeout.co.il/
– http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001074933
– http://www.teenkblog.co.il/#!5-הסנאפצטרים-המובילים-בארץ/cmbz/
56d595f90cf249e9dfcd6756
כתבת וידאו:
– https://www.facebook.com/ben.ratzon/videos/10154295795591777/?
__mref=message_bubble

תגובות

נו חכה שניה...

    ה-ניוזלטר

    צרו קשר

    דיווח על תקלה

    מצאת תקלה?
    x